UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

pondelok 9. novembra 2015

Pórová polievka so zemiakmi




Výborná, veľmi jemná a chutná polievka ktorá je rýchlo hotová, potrebujete na ňu minimum surovín a riadov. U nás je obľúbená už dlhé roky, preto som sa konečne rozhodla, že ju dám aj na blog.


potrebujeme:


približne 500 g póru

3-4 väčšie zemiaky

soľ, čierne korenie, mletú rascu

olej

1 lyžica masla


1.
Očistený pór a zemiaky nakrájame na kúsky.

2.
Zemiaky opražíme na rozohriatom oleji, po chvíľke pridáme pór, premiešame, spolu opražíme asi 2 minúty. 



Okoreníme, pridáme maslo a pod pokrievkou chvíľu podusíme. Asi po 2-3 minútach pridáme vriacu vodu a uvaríme do mäkka. 
Kto chce môže pridať  bujón, ale ja nedávam, nechcem stratiť chuť a vôňu póru.

3.
Do polievky som zavarila halušky, ktoré nám k tej polievke chutia najviac. Dá sa jesť len tak alebo aj s krutónmi. Táto polievka je tiež výborná aj rozmixovaná s pridaním smotany. 

Recept na halušky ako ich robím ja, nájdete kliknite TU: 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.